Ideální obchod
Pro komplexní redesign síťě prodejen operátora T-Mobile byla jako typový prostor zvolena pobočka v pražském Palladiu. Hlavní podstatou byla především kultivace současného vzhledu a efektivní zónování obchodu. V prvním plánu zaujme “Inspiration lounge” – relaxační merchandise zóna s možností vyzkoušení produktů v pohodlném prostředí, kde si můžete např. dobít váš telefon či tablet a zabavíte zde i děti. Ikonický podhled navazuje na corporate identity firmy. “Krajina dat” a neviditelných komunikačních vln se lehce vznáší nad prodejnou. Díky speciální LED technologii je možné měnit ambientní osvětlení prostoru, vlna interaktivně reaguje na fyzické dění pod ní. Atypický podhled je z hlediska prostupu všech obvyklých instalací stropu rovněž praktickým a flexibilním řešením pro jakékoliv další prostory obchodního řetězce.
Místo: Praha, Palladium
Klient: T-Mobile, Retail marketing practice s.r.o.
Autor: studio pha
Účast: Spoluautor
Fáze: Studie
Rok: 2013
Odkazy: Lumiblade OLEDs at Dezeen